четверг, 28 марта 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія

Під час роботи з даним модулем я визначив шляхи ефективного використання мережі Інтернет у навчанні учнів, з'ясував як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичайної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Я спланував та створив приклади учнівської роботи: презентацію . Визначився, які навички мислення вищих рівнів та навички ХХІ століття демонструє учнівська робота. З’ясував, наскільки створений приклад учнівської роботи відповідає запланованим мною цілям навчання, вніс зміни до свого Плану вивчення теми.



2 комментария:

  1. Які інформаційно-комунікаційні технології Ви плануєте використовувати для оцінювання?

    ОтветитьУдалить
  2. Протягом всього проектуя планую проводити опитування та оцінювання учнів, щоб допомогти їм розвивати навички мислення 21 століття, розробляти зміст учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Учні використовують Контрольний список блогу, публікації та вікі-статті в залежності від того, яку форму представлення результатів роботи в проекті вони обирають. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень за допомогою контрольних списків роботи та перегляду продуктів діяльності учня. Регулярно ведеться контроль дослідження, а наприкінці першого етапу здійснюється тестування учнів за допомогою бланку контролю. В кінці роботи над проектом здійснюється самооцінювання роботи в проекті кожного учня з допомогою контрольного списку запитань. Використовується формуюче оцінювання, тобто оцінюватися, яке проводиться на всіх етапах діяльності: до, під час і після завершення проекту з метою розвитку критичного мислення, спонукання учнів до критичного оцінювання результатів своєї роботи, взаємооцінювання та самооцінки. На початку роботи учні з’ясують свої навчальні потреби з допомогою організаційних діаграм та таблиць З-Х-Д [1] створять контрольний список, у якому відстежуватимуть власне просування в проекті. Оцінювання буде здійснюватися з допомогою відповідних форм

    ОтветитьУдалить